لوسیون مرطوب کننده پوست خشک و اگزمایی سراوی
نوشته شده توسط : آرامیس

لوسیون مرطوب کننده پوست خشک و اگزمایی سراوی مناسب افراد با پوست خشک و خیلی خشک است. این لوسیون با تکنولوژی انحصاری MVE تولید شده که می تواند به خوبی ترکیبات اصلی را به مرور در تمامی لایه های پوستی تحویل دهد و آبرسانی و رطوبت رسانی 24 ساعته را برای پوست تضمین کند. لابراتوار سراوی در این لوسیون از سه سرامید اصلی بهره گرفته که با ترمیم و بازسازی لایه های هیدرولیپیدی، سد دفاعی پوست را تقویت می کند و سبب حفظ رطوبت در پوست می شود. این لوسیون بدن بافت بسیار سبک و زود جذب دارد و مناسب استفاده برای صورت و بدن است.

 

لوسیون مرطوب کننده پوست خشک و اگزمایی سراوی

لوسیون مرطوب کننده روزانه CeraVe یک مرطوب کننده بدون چربی برای پوست های خشک و آسیب دیده و خیلی خشک است که برای استفاده در صورت و بدن ایده آل است. همچنین یک مرطوب کننده سبک است که برای استفاده روزانه در تمام فصول مناسب است. این مرطوب کننده غیر کومدوژنیک پوست را آبرسانی کرده و به تقویت سد محافظتی پوست کمک می کند. لوسیون مرطوب کننده CeraVe که با سه سرامید ضروری و اسید هیالورونیک فرموله شده است، دارای فناوری ثبت اختراع MVE است که هیدراتاسیون 24 ساعته را در فرمولی سبک وزن و غیر کومدون زا ارائه می دهد که منافذ را مسدود نمی کند. این لوسیون مرطوب کننده بدون عطر و ضد حساسیت و بدون عطر مناسب پوست های خشک تا خیلی خشک است و برای پوست ملایم است.

 

ویژگی های لوسیون مرطوب کننده پوست خشک و اگزمایی سراوی

این لوسیون همانطور که گفته شد حاوی سرامید است که سرامیدها چربی ها یا لیپیدهایی هستند که در سلول های پوست یافت می شوند و حدود 30 تا 40 درصد لایه خارجی پوست یا اپیدرم را تشکیل می دهند.
سرامیدها برای حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از ورود میکروب ها به بدن بسیار مهم هستند. اگر محتوای سرامید پوست کاهش یابد (که اغلب با افزایش سن اتفاق می افتد)، ممکن است پوست دچار کم آبی و دهیدراتگی شود یا مشکلات پوستی مانند خشکی و سوزش به وجود بیاید.
سرامیدها نقش مهمی در پوست بازی می‌کنند. پوستی که اولین لایه دفاعی بدن در برابر آلودگی‌ها و سموم خارجی به شمار می رود. هم چنین سرامید سدی روی پوست ایجاد کرده تا پوست رطوبت خود را از دست ندهد با ذخیره کردن رطوبت در پوست از خشکی و تحریک پوست جلوگیری می‌کند.

از پوست در برابر آسیب‌های محیطی و اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند. از پوست در برابر آلرژی ها و میکروب‌های عامل عفونت مانند باکتری‌ها و قارچ‌ها محافظت نیز می‌کند.

هم چنین هیالورونیک اسید به افزایش رطوبت درون سلول‌های پوستی کمک می‌کند و وجود رطوبت در پوست نیز سبب می‌شود تا زخم‌ها با سرعت بیشتری بازسازی شوند. بنابراین یکی دیگر از خواص سرم هیالورونیک اسید ، کاهش التهابات پوستی و ترمیم زخم‌ها است.

 

ترکیبات

  • سرامیدها: سرامیدها نوعی لیپید هستند که به طور طبیعی در پوست وجود دارند و نقش مهمی در حفظ سد محافظتی پوست ایفا می کنند.
  • اسید هیالورونیک: اسید هیالورونیک یک ماده مرطوب کننده طبیعی است که به جذب و حفظ رطوبت پوست کمک می کند.
  • گلیسیرین: گلیسیرین یک ماده مرطوب کننده دیگر است که به جذب رطوبت از هوا به پوست کمک می کند.
  • نیاسینامید: نیاسینامید یک ویتامین B3 است که به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک می کند.

نحوه استفاده از محصول

از لوسیون مرطوب کننده قوی صورت و بدن CeraVeمی توانید صبح و عصر و یا هر زمان که لازم باشد، بر روی پوست تمیز استفاده کنید.  مقداری از لوسیون را روی پوست صورت و بدن زده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

 

 

برای خرید لوسیون مرطوب کننده پوست خشک و اگزمایی سراوی کلیک کنید. 





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: